Net als in haar twee eerdere films legt Joanna Hogg in Exhibition de Britse middenklasse onder een vergrootglas. De intensiteit van deze studie wordt versterkt door de raak gekozen cast. Performancekunstenaar D wordt gespeeld door Viv Albertine, gitariste van de jaren 80-punkband The Slits. De rol van H wordt vertolkt door conceptueel kunstenaar Liam Gillick.