Het dienstmeisje Boonrerm moet dag en nacht voor haar bazin klaarstaan. De veeleisende vrouw des huizes vraagt soms de vreemdste dingen. Al direct in het begin moet ze als een hond in een hok gaan liggen. Boonrerm is een aanklacht tegen de behandeling van dienstmeisjes in Thailand, maar de kritiek wordt ingehouden geformuleerd.