Sinds 2009 heeft Oliver Laric zijn brede oeuvre aangevuld met een reeks video’s onder de titel Versions. Hierin verzamelt en onderzoekt hij de theoretische en esthetische kant van bootlegs, remixes en hybriden. De video’s bevatten talloze voorbeelden van hergebruik en beeldenstormerij.