Beelden van de reusachtige gebouwen zijn verdeeld over drie schermen, veelal time-lapse-beelden op 16mm, afgewisseld met landschappen en beelden van het leven in Eurajoki, waar het optimisme jegens ‘de centrale’ een anachronisme lijkt vanuit hedendaags perspectief. De titel is overgenomen van een slogan die de stad trots uitdraagt.