Night Visitor: The Night of Counting the Years
De term ‘night visitor’ verwijst naar undercoveragenten die in het holst van de nacht politieke activisten oppakten. Nu zijn de rollen omgedraaid en worden de prooien jagers. De video maakt gebruik van beeldmateriaal van de Egyptische revolutie, gemaakt door de hoofdrolspelers, die gebouwen van de staatsveiligheid bestormen en de beelden later online zetten.