Na sua companhia
Caetano creëert een intieme ruimte waar mensen elkaar benaderen en ontmoeten, met al hun overeenkomsten en verschillen. Waar mensen zwerven die graag naar anderen kijken en graag bekeken worden. Een oprecht en levenslustig beeld van liefde in een moderne Braziliaanse stad, waar relaties komen en gaan.