Een animatiefilm van een studente die kennelijk bij het vak stop-motion goed heeft opgelet. De film is niet alleen technisch indrukwekkend, bondig vertelt het een complex, geestig en zonder twijfel metaforisch verhaal. Sciencefiction met een slang en een vos. Twee scherpe dieren die zelfs een zwevende televisie uit het universum weten te plukken. De maakster komt naar het festival en kan dan zelf uitleggen welke betekenis een ruimtereizende televisie voor Iran heeft.