Sylvia Berger, erfgenaam van een groot familiebedrijf in de voormalige West-Duitse hoofdstad Bonn, verknalt eerst haar studie en wordt dan besmet door een schandknaap met wie ze neukte om een weddenschap. Eenmaal onterfd door haar ouders, raakt ze verliefd op ene Casper Milquetoast, die al snel verslaafd raakt aan drugs. Kort daarna verkoopt Sylvia voor een habbekrats haar mooie lichaam. Maar wanneer enkele kwaadwillende familieleden de overname beramen van ‘haar’ bedrijf, wordt Sylvia creatief – met aardig wat hulp van alle mannen die op de een of andere manier iets te maken hadden met haar teloorgang. Dit laatste deel van een losse trilogie pulp-melodrama’s, die Graf rond de millenniumwisseling maakte, is het meest abstract en duidelijk het meest subversief van de drie. Stel je Douglas Sirk en Alfred Vohrer voor, die tezamen Jean-Marie Straub helpen bij het verfilmen van een zeer buitensporige Rosamunde Pilcher-imitatie, en je hebt een idee van de pure absurditeit die je te wachten staat.