In Search of Avery Willard
Tijdens de productie van de speelfilm Keep the Lights On hoorden Ira Sachs en Cary Kehayan over Avery Willard via zanger Antony Hegarty van Antony and the Johnsons. Aan de hand van unieke documenten en zeldzame interviews met medewerkers, vrienden en vooraanstaande film historici volgen zij Willards provocatieve loopbaan.