Een jonge vrouw haast zich om de kinderen weg te brengen. Als ze in het theater aankomt waar ze als actrice werkt, blijkt ze totaal ontredderd en kan ze niet repeteren. In kostuum loopt ze de straat op en haalt haar kind dat haar vreemde gedrag direct bemerkt. Aangrijpende fictie over wanhoop met Sophie Quinton, uit 38 témoins.