Losjes gebaseerd op een nieuwsbericht over een 11-jarig meisje dat het jachtgeweer van haar vader stal en ermee door de hoofdstraat van haar provinciestadje paradeerde. De herinnering aan die dag wordt vastgelegd, maar het is lastig om nog precies te weten wat de volgorde was, hoe je van de ene op de andere plaats kwam, wat iemand zei. Voorfilm bij Roland Hassel.