Twee onaangepaste meiden slenteren door een leeg stadslandschap. Ze skaten, plakken posters en hangen doelloos rond. Ze zijn niet van hier en ze horen niet hier, maar hebben in ieder geval elkaar. Hun eenzaamheid en hun verbondenheid is goed getroffen en de geest van Linklaters Slacker is niet ver weg.