Een stijlvolle dame in het wit wacht in een witte ruimte op de aankomst van haar moordenaars. Ze is een getuige van het OM in een grote zaak. Er staat maar één man tussen haar en hen: Faber, de langharige detective uit de West-Duitse tv-krimi. Een waanzinnig vulgaire, modernistische reis naar het eind van de nacht. Wordt vertoond in combinatie met Polizeiruf 110: Der scharlachrote Engel.