De filmmaker volgt een experimenteel theaterproject in Syrië, dat het platteland afreist en ook een jeugdgevangenis aandoet. Met interactieve toneelstukken proberen zij traditionele maatschappelijke regels ter discussie te stellen en te komen tot een nieuw soort rolmodellen.