Twee reizigers zijn op zoek naar een vliegmachine die hen naar een andere dimensie kan brengen, waardoor ze misschien kunnen ontsnappen aan de cyclus van geboorten. Dit intrigerende filosofische werk roept veel herinneringen op en daagt uit tot allerlei interpretaties. Een waarlijke cinematografische film.