Een jager zit achter een beer aan in het bos. Deze houdt zich schuil in het huisje van de jonge Goudlokje, die hem te eten geeft en met hem speelt. Maar dan verandert alles. Eerste korte film van Desaunay is een eigenwijze, ironische adaptatie van het Britse sprookje Goudlokje en de drie beren.