Radiotehnika
De camera zwerft eerst enige tijd rond op een verlaten industrieterrein. We zien een groepje vrouwen het gebouw van Radiotehnika naderen, daar waar eens de productielijn stond van hoogwaardige hifi-radiomeubels. Terwijl het beeld de omgeving aftast, horen we de getuigenissen van de voormalige werknemers.