Circumstance is een internationaal kunstenaarscollectief dat een filmische ervaring creëert op onverwachte locaties. De leden hebben ervaring met onder meer performance, theater, interactief design, componeren en ‘locative & pervasive media’. Hun focus ligt evenwel altijd op de sociale, politieke en emotionele impact van technologie. Hun motto: ‘probeer onzichtbaar te blijven.’ Do 26, 18:00, Do 2, 18:00, vertrekpunt Reality Check.