Derde dansfilm van regisseur Noud Heerkens en choreograaf Ton Lutgerink over de laatste intieme voorstelling van oud-danser Nol King Ruter. Gedurende de dag wordt hem duidelijk dat het lichaam niet oneindig door kan blijven dansen. Woorden worden nauwelijks gesproken, zijn verhaal wordt bijna geheel in dans uitgebeeld.