Deze korte film over de kleine Mwansa verbeeldt de tomeloze fantasie van kinderen. In gedachten is hij Mwansa de Grote en kan hij alles: autorijden, leeuwen vangen en zelfs vliegen. Wanneer Mwansa de pop van zijn zusje stuk maakt, zal hij al zijn superkrachten moeten aanspreken om de pop te kunnen repareren.