Een vrouw keert terug uit Parijs naar het eiland waar ze is opgegroeid. Haar moeder is overleden, na haar vader. Het duurt even voor ze in het reine komt met haar verleden. Serene en geestige fictie over identiteit, mooi geschoten en met een prima hoofdrol van de Frans-Spaanse regisseuse Victoria Saez.