Fuk Fuk à Brasileira
Een satire op de klassenstrijd onder het flinterdunne mom van porno-chanchada; Fuk Fuk à Brasileira is een van de merkwaardigste werken uit de hardcore-periode van de Boca do Lixo. In deze mix van slapstick en surrealisme is de hoofdrol van Siri weggelegd voor de meer dan actieve dwergacteur Chumbinho. Siri is een bediende annex seksslaaf. Een rijk echtpaar houdt hem gevangen, maar hij ontsnapt. Vervolgens begint hij aan een droomachtige reis door een onderaardse wereld vol verdrongen seksuele verlangens. Terwijl hij een kist vol dildo’s met zich meezeult, beleeft Siri echt van alles, zoals een goedkoop avontuurtje met een hitsig stel en een toevallige ontmoeting op het strand met een sprekend paard. Uiteindelijk wordt hij weer bediende, dit keer in een bordeel, waar hij een ruimteschip ontdekt in de vorm van een gigantische penis.