Mannen komen een varkensstal binnen en binden de snuit van een varken vast. Terwijl het beest naar buiten wordt gesleurd om te worden geslacht, kan het heel even de lucht en de dingen der wereld zien. Prachtige, met de hand getekende animatiefilm over hoe dieren worden behandeld, van de bekroonde filmmaker Simone Massi.