Raya Martin houdt van oude zwijgende films en als geen ander weet hij de oude sferen en technieken toe te passen in zijn eigen films. Je kunt ook zeggen dat hij van experimentele films houdt en dat hij die technieken nieuw leven weet in te blazen. Hier kijkt hij naar boksers, al zien wij ze bijna niet.