Bobby Yeah toont een dermate verbijsterende, nooit eerder geziene overvloed aan verbeelding in zijn weerzinwekkend zompig rubberen en siliconen stopmotion universum, dat we alleen maar kunnen bidden dat het hermetisch gesloten verpakt is. Nachtmerries bestaan niet vaak uit zulke zuiver originele, volmaakt sub-menselijke vormen. Druk op die knop!