Een regisseur besluit de film af te maken die hij eerder stop moest zetten. Yoshido (Les autres vies) is ook echt de opvolger van La vie lointaine (IFFR 2009) en ademt dezelfde terloopse bovennatuurlijkheid. Een beer mengt zich in het verhaal en in het bos huist een geest. Must voor Murakami-fans.