This Is Not Dying
Gebaseerd op filmisch onderzoek naar het dagelijks leven rond Nova Pauls märae (het trefpunt van de stam). Door gebruik te maken van kleurscheiding bij het afdrukken van de film ontstaan prismatische, veelgelaagde beelden waardoor de waargenomen realiteit op vreemde wijze verschuift naar een minder vertrouwde sfeer.