Subverses
Raidel is weliswaar Oostenrijks, maar ze woonde lang in Taiwan en spreekt zodoende Chinees. Zo kon ze direct contact maken met de Chinese ondernemers die Afrika danig aan het veranderen zijn. Ze sprak met de arbeiders op de bouwplaatsen en met slam poets, kritische hiphopdichters.