De regels zijn heel eenvoudig: een winkelcentrum, een auto en vier passagiers. De laatste die uit de auto stapt, mag hem houden. Binnenin de auto hetzelfde gebrek aan comfort, dezelfde verwrongen lichamen, hetzelfde soort eenzaamheid. Off the road.