Op een besneeuwde winterdag in New York helpt een tiener op weg van school naar huis een verzwakte 90-jarige man om zijn voordeur te bereiken. Maar is deze ontmoeting wel zo toevallig? En wie is die vrouw die bij de open haard zit? Deze zorgvuldig gemaakte korte film roept herinneringen op aan Roald Dahl.