De Ladakh Vision Group is een nieuwe film aan het draaien, Karmic Connection. De regisseur is een boeddhistische monnik en de helden en schurken worden gespeeld door de plaatselijke huisvrouwen, politieagenten en taxichauffeurs. Aandoenlijke, aansprekende documentaire over een bloeiende filmindustrie in het adembenemende Tibet.