On the Way to the Sea
Filmmaker keert terug naar zijn geboortestad Wenchuan waar zich onlangs de zwaarste aardbeving uit de Chinese geschiedenis heeft afgespeeld, met 70.000 doden, 375.000 zwaargewonden en meer dan 17.000 vermisten. Zijn ouders hebben de ramp overleefd maar zijn alles kwijt. Hoe gaat een kunstenaar om met zo onbeschrijfelijk veel leed.