Subtiele, mooi gedraaide fictie over een jong meisje dat ervan droomt actrice te worden. Ze vertrekt naar São Paolo om als figurant in een soap opera te spelen. Ze heeft echter geen slaapplaats en verblijft op een groot busstation waar ze probeert zich thuis te voelen. Cannes Competitie 2010. Voorfilm bij Tres semanas después.