…wij zijn hier al geweest voor jullie kwamen… Een ontcijferde, buitenaardse milieuboodschap, opgezet als een hypnotiserende, experimentele film, waarschuwt ons dat ‘ze’ terugkomen om de aarde opnieuw te koloniseren. Stephen Hawking zegt: ‘Als we ooit buitenaardse bezoekers krijgen, zal dat hetzelfde effect hebben als de komst van Columbus naar Amerika. Dat pakte slecht uit voor de oorspronkelijke bewoners.’ Maar wie zijn hier de oorspronkelijke bewoners?