Gemaakt voor ActionAid, een NGO die zich bezighoudt met het bestrijden van armoede. De filmmaker heeft een geestige invalshoek gevonden om het zware leven van vrouwelijke bouwvakkers in Thailand in beeld te brengen. Een diva-achtige actrice ondervraagt de arbeidsters om zich op een rol voor te bereiden.