Traumatische jeugdervaring van de maker wordt mooi ingetogen verbeeld met betoverende lichttekeningen. De kijker kruipt in Ochsners hoofd, waarin de herinneringen aan een fataal auto-ongeluk (zijn vader kwam om) als lichtflitsen en nabeelden opkomen. Sterk debuut van jonge maker die onder meer zijn eigen kindertekeningen gebruikte: ‘All the things I could see and hear that night are reconstructed with simple drawings and sounds.’