Een vrouw trok van China naar Singapore in de hoop er een carrière als actrice te kunnen beginnen. Voorlopig is ze nog niet verder gekomen dan kaartjes verkopen in een oude bioscoop. Wel een goede plaats om van een leven als filmster te dromen. De filmmaker maakt hier haar droom echt. Voorfilm bij To Walk Beside You.