We zien Muhammad Ali die vertelt over zijn leven en de opvoeding van zijn kinderen, de terugkeer van Althea Gibson, de eerste zwarte tennisster die Wimbledon, Roland Garros en de US Open won, een honkballende Fidel Castro en drie heren die onder de ogen van de media naar de rechtbank worden begeleid.