So che c’è un uomo
Het begint allemaal met enkele fragmenten van een onbekend verhaal. Een familie heeft te kampen met twijfel, angst en malaise. We komen erachter dat er sprake is van promiscuïteit in het gezin. Filmmaker Cappai neemt ons mee in een bloedrood en compact familieverhaal waarin de filters tussen lichamen en ruimte plotseling wegvallen.