Het gearrangeerde huwelijk wordt hier geparodieerd in de vorm van een pantomime in de woestijn, met een verhaal over een vader die uit geldzucht zijn dochter Sindiely onder dwang wil uithuwelijken. Twee huwelijkskandidaten raken slaags en vader moet op zijn schreden terugkeren.