We zijn in Marseille, de zon komt op. Alle beelden in de film wijzen ons erop dat Marseille een stad aan zee is. Voorbijgangers doen mee aan de film, overal klinken geluiden en het leven lijkt rustig voort te kabbelen. Gemaakt in samenwerking met elektro-akoestisch gitarist Roland Semadeni.