Reflection
Volgens de bescheiden maker is Reflection maar een klein werk, ontstaan als opdracht voor een muurschildering in een galerie. Een witte muur wordt door het binnenvallende zonlicht beschenen. Het enige wat hoefde te gebeuren was het fixeren van deze veranderende lijnen in kleurrijke verfstreken.