Intrigerend dubbelportret van twee tegenpolen: een gearticuleerde Duitse truckchauffeur en een zangeres (de verpletterende Lola Olafisoye van de band Spektrum). In een combinatie van fictie en documentaire schuiven hun levens naar elkaar toe tot een dramatische ontmoeting bij een zwembad. Die heeft grote gevolgen voor beide: hij vindt zijn stem, zij verliest de hare. Een prachtig vormgegeven ode aan het menselijk aanpassingsvermogen en de schoonheid van het toeval.