Sai’s bewerking van een roman van Takamura Kaoru heeft twee verhaallijnen, die echter wel samenkomen. De ene lijn volgt de jongeman Mizusawa, die 19 jaar geleden de collectieve zelfmoord van zijn familie op Mount Kitakade overleefde, maar vervolgens seksueel werd misbruikt in een psychiatrische inrichting. De andere lijn draait om een reeks identieke, maar schijnbaar op zich staande moorden in Tokio: eerst wordt een yakuza dood aangetroffen in een deftige woonwijk, vervolgens duikt het lijk van een ambtenaar van Justitie op in een minder deftige buurt. Beiden hebben een kleine, maar dodelijke wond in de schedel. Het politieonderzoek, waar einzelgänger Aida Yuichiro bij betrokken is, heeft zwaar te lijden onder interne strubbelingen, waardoor een derde moord niet kan worden voorkomen, hoewel blijkt dat alle slachtoffers iets te maken hadden met een bepaalde advocaat.