Groundplay
Robert Todd gebruikt in Groundplay zijn 16mm-camera als een microscoop. Het gevoelige instrument neemt geen objecten waar, maar duikt in de lege ruimte daartussen. De focus wordt verlegd naar een nieuwe wereld gevuld met voor het blote oog nauwelijks waarneembare structuren, gruis- en stofdeeltjes.