Regisseur Mahamat-Saleh Haroun werkt hier weer samen met acteur Youssouf Djaoro uit zijn film Daratt. We volgen Moussa in zijn poging om de woestijn over te steken om aan zijn schulden te ontkomen, maar zien hem verslagen en ontmoedigd terugkeren in zijn dorp. Haroun schetst een weids tafereel van zware rouw.