Dissonant
In Dissonant filmt Manon de Boer danseres Cynthia Loemij. De danseres improviseert op Eugène Ysaÿe’s 3 Sonates for Violin Solo, een stuk waaraan zij een sterke herinnering heeft. De camerabeweging wordt doorbroken door een materieel tijdselement, namelijk de beperking van de duur van een filmrol van drie minuten. Terwijl de dans doorgaat en geluiden daarvan te horen zijn op de geluidsband, is het beeld zwart tijdens de circa één minuut die nodig is om een filmrol te verwisselen.