De internationaal befaamde filmmaker Weerasethakul heeft zich teruggetrokken in het dorpje Nabua in het noordoosten van Thailand. Hier maakt hij een reeks kunstwerken waarbij hij zich laat inspireren door verhalen uit de omgeving. In een dorp in Thailand wil dat zeggen dat die verhalen ook over geesten kunnen gaan.