Tilt is een obsolete term uit het analoge tijdperk die de grens aangeeft van het toelaatbare. Een grens die in de elektronische video’s van Roisz steeds wordt gezocht, en wordt overschreden. Haar improvisaties met verschillende geluidskunstenaars leiden steeds tot een inspannende vervlechting van beeld en geluid.