Sync Up Element
‘De films van Stom Sogo zijn bezwerend en zelfontvlambaar. Deze onconventionele meester van de eenvoudige doe-het-zelf tovenarij lijkt onophoudelijk nieuwe versies te maken van zijn werk.’ (Mark McElhatten) ‘Dit gaat over de droombeelden die ik zag tijdens de epileptische aanvallen die ik de afgelopen jaren vrij vaak had.’ (SS)